آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز

آموزش گوگل ادوردز - تبلیغات در گوگل

  • ۰
  • ۰

شبکه Display گوگل 20% از کل ترافیک ادوردز را به خود اختصاص می دهد و به 92% از کاربران اینترنت در آمریکا دسترسی دارد. این شبکه مدام در حال گسترش است. 

 بنابراین ضروری است که تبلیغ دهندگان بدانند که چگونه از قدرت تبلیغات دیسپلی استفاده کنند تا بتوانند کسب و کار خود را در سراسر اینترنت به مخاطبین مدنظر خود معرفی کنند.

چرا باید از تبلیغات DISPLAY در گوگل ادوردز استفاده کرد؟

گوگل تخمین می زند که شبکه Display آن ها 90% کل کاربران اینترنت را پوشش می دهد که خود دلیل بسنده ای است برای اینکه شما از این شبکه به منظور تبلیغات استفاده کنید. با این حال، تنها میزان دسترسی این شبکه نیست که بسیار چشمگیر است، بلکه این قابلیت بخش بندی و هدف قرار دادن کاربران به شیوه های مختلف است که شبکه Display گوگل ادوردز را تبدیل به پلتفرمی سودمند برای تبلیغات کرده است.

انواع مختلف تبلردیغات DISPLAY در گوگل ادوز

یک باور اشتباه وجود دارد که شبکه Display تنها امکان نمایش تبلیغات تصویری را دارد. در واقع، شبکه Display گوگل این امکان را برای شما فراهم می کند که با فرمت ها و اندازه های مختلف تبلیغات خود را به نمایش بگذارید.

  • تبلیغات متنی (TEXT ADS)

    تبلیغات متنی در شبکه Display همانند تبلیغات متنی در شبکه سرچ هستند. تبلیغات متنی شامل یک عنوان و دو خط توضیحات می شود و این امکان را برای تبلیغ دهنده فراهم می کند تا تبلیغات گوناگونی ایجاد کند و ببیند کدام یک کلیک بیشتری دریافت می کند.

  • تبلیغات تصویری (IMAGE ADS)

    یک تصویر ثابت که کل فضای تبلیغی که قرار است بر روی وبسایت ظاهر شود را پر می کند. در تبلیغات تصویری شما می توانید ویژگی های عکس، چیدمان ها و رنگ های پس زمینه را تغییر دهید.

  • تبلیغات رسانه ای غنی (RICH MEDIA ADS)

    که در برگیرنده عناصری است که کاربر را به تعامل وا می دارد، از انیمیشن و سایر ویژگی ها نیز در آن استفاده می شود و با توجه به اینکه چه کسی تبلیغ را می بیند و چگونه با آن ارتباط برقرار می کند، ظاهر این تبلیغ متفاوت خواهد بود. مانند تصاویر کوچک از محصولات که خود جا به جا می شوند.

  • تبلیغات ویدئویی (VIDEO ADS)

    از زمانی که تبلیغات یوتیوب نیز به شبکه Display پیوسته است این نوع از تبلیغات محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. اکنون شما می توانید با استفاده از تبلیغات در شبکه Display، تبلیغ خود را در کنار ویدئو های یوتیوب قرار دهید، تبلیغات یوتیوب یکی از روش های تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه است.

انواع تبلیغات display

اندازه های تبلیغات DISPLAY در گوگل ادوردز

در شبکه Display گوگل بیش از 20 اندازه مختلف وجود دارد. هر سایتی که به عضویت شبکه Display گوگل در می آید (که به Google AdSense  شناخته می شود) ابعادی را انتخاب می کند که با چیدمان و ساختار سایت آن ها مطابقت داشته باشد، بنابراین اگر می خواهید تبلیغات شما، صرف نظر از این ابعاد، در سایت های مختلف نمایش داده شود، بهترین کار این است که تبلیغات Display خود را در ابعاد مختلف ایجاد کنید.

تبلیغ دهندگان می توانند هم تبلیغات تصویری متحرک و هم ثابت را به همراه تبلیغات HTML5 در ابعاد زیر، به شبکه Display گوگل اضافه کنند:

اندازه های تبلیغات Display

به یاد داشته باشید که اندازه تصاویر برای تبلیغات در شبکه Display گوگل ادوردز نباید بیش تر از 150KB  باشد و می تواند این فرمت ها را داشته باشد: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP.

ضروری است که تبلیغاتی ایجاد کنید که با تمام ابعاد لیست بالا همخوانی داشته باشند. اگر در این باره کوتاهی کنید، میزان دسترسی شما در شبکه Display محدود خواهد بود و تبلیغات شما در برخی از سایت ها نشان داده نخواهد شد.

با توجه به حجم بالای مطلب برای مطالعه ادامه آن روی تبلیغات Display ادوردز کلیک کنید

  • ۹۸/۰۷/۱۵
  • diako moradi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی